Monday, July 2, 2007

Ankeeta...

Nyt ollaan sitten päästy siihen vaiheeseen, että alkaa olla sellainen olo, että eiköhän tämä raskausaika ole jo nähty.
Minä haluan sen vauvan heti tänne nyt.
Siis en minä tietenkään halua että vauva keskosena syntyy tai mitään, mutta minkä hemmetin takia raskausajan pitää olla näin pitkä?
Sitäpaitsi minulle on nyt jostain syystä pamahtanut pahempi vauvakuume kuin koskaan. Ihan hyvä että tässä vaiheessa sekin tulee, kun yksi lapsi jo on, ja toinen hyvää vauhtia tulossa.
Mutta minä sekoan nykyisin ihan täysin jo kun näen pienen vauvan. Jämähdän vain paikalleni tuijottamaan, ja silmissä alkavat pienet sydämet vilkkumaan. Ja kaupoissa on aivan ihania pieniä vaatteita.

Meillä on netissä oma keskusteluryhmä lokakuussa lapsen saaville, ja siellä pistettiin pystyyn sellainen poksumislotto. Sinne siis äitien sekä isien veikkaukset siitä, milloin vauva syntyy, ja onko se tyttö vai poika. Minä nyt sitten veikkasin sitä tyttöä kuitenkin, ja poksumispäiväksi veikkasin 29.9. Henkka oli sitä mieltä että syntyy jo aiemmin, peräti 18.9. Ja Henkan veikkaus on poika. Henkka kyllä sanoi että tyttö se on kuitenkin, mutta veikkaa silti poikaa.

Eilen kävimme Jaden kanssa uimassa. Eihän minulle mahdu mikään uimapuku päälle, joten jäin rannalle ruikuttamaan. Jade innoissaan juoksenteli rantavedessä ja hauskaa tuntui olevan.
Matkalla vain minä onnistuin tyylikkäästi kaatumaan.
Piti kumartua laittamaan Jaden eknkiä kiinni, aj nousin sitten liian nopeasti ylös. Minulla kun tuo verenpaine on niin matala, pitäisi aina nousta mahdollisimman hitaasti, etteivät rupea tähdet vilkkumaan silmissä. No, enpä taas muistanut ja kävi huimaamaan. Horjahdin sitten vähäsen, ja tiessä sattui juuri sopivasti olemaan kuoppa. Joten minä sitten tyylikkäästi siitä kaaduin, onneksi sain heitettyä polvet eteen, etten suoraan mahalleni mäiskähtänyt. Mutta nyt on kuitenkin polvet verillä, ja melkein uudet äippähousut rikki.
Kyllä on kiva.

Ja pitää vielä vihjaista sen verran, että jso jollakulla on ongelmia keksiä minulle synttärilahjaa, niin minä olen nyt kovasti kuolannut sellaisen OBH Nordica-tehosekoittimen perään. Varsinkin pinkki olisi söpö meidän keittiöön.

Ja laitetaas vielä pari kuvaa. Ensin meidän eilinen vesipeto, ja toisena mahakuvaa joka on torstaina otettu kun viikkoja tuli 25 täyteen.


No comments: