Thursday, April 26, 2007

Väsyttää...

Siis kyllä minä olen ollut reipas. Nyt jo kolmena aamuna olen herännyt kukonlaulun aikaan.
Tänäänkin ehdin eräti käymään suihkussa ja syömään kaikessa rauhassa aamupalan, ja silti oltiin ensimmäisten joukossa puistossa. Yleensä juostaan sinne pää kolmantena jalkana, ja ehditään juuri ja juuri ennenkuin kaikki muut lähtevät kotia.

Jadella ei ole ollut enää mitään eilen eikä tänään, siksi puistoon uskaltauduttiinkin.
Seinillehän tuo jo hyppi kun ei ole ulos päässyt.

Minulla särkee nyt kolmatta päivää päätä. Tai välillä se helpottaa, mutta sitten taas alkaa.
Varmaan olen minäkin tulossa kipeäksi, taas vaihteeksi.

Tänään rv 16+0. Kyllä se vaan taitaa vauva olla mikä tuolla massussa tuntuu.
Ei se mikään muukan voi olla, nyt on joka päivä tuntunut ainakin pariin kertaan pientä, hiljaista koputtelua.

Ja uuden masukuvankin otin taas tasaviikkojen kunniaksi.

No comments: